Aknoon-Logo
مجلهٔ مطالعات رسانه
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عذرخواهی اپل به خاطر تبلیغ Crush آیپد پرو

نابودی به جای جایگزینی

چکیده

چشمان آن اسباب بازی ایموجی که می‌ترکد، مثل ذهن ما می‌ماند در مواجهه با افتخار اپل به پرس کردن آلات موسیقی که نماد خلاقیت و هنر است...
Website Cover

چشمان آن اسباب بازی ایموجی که می‌ترکد، مثل ذهن ما می‌ماند در مواجهه با افتخار اپل به پرس کردن آلات موسیقی که نماد خلاقیت و هنر است. این‌که اپل دست‌ساز بشر را نابود می‌کند و به جایش ماشینی از دست‌ساخته‌های خودش را جایگزین می‌کند، نگاهی افراطی و رادیکال است که این تبلیغ را تبدیل به ضد تبلیغ می‌کند. این‌ها تصاویری از یک جایگزینی نیست بلکه زیرمتن آن نابودی دیگری است. کاری که اپل را به عذرخواهی واداشته.

ما را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین ها برای دیدن

قسمت ۵۸: رسانه و سینمای لینچ (همراه با محمدامیر جلالی)

قسمت ۵۷: رسانه و سینمای هانکه (همراه با محمدامیر جلالی)

قسمت ۴: مسابقۀ نمایشی (همراه با فرید متین)

قسمت ۵۶: دربارۀ نقد فیلم (همراه با نوید پورمحمدرضا)

قسمت ۵۵: شخصیت منتقد (همراه با نوید پورمحمدرضا)

قسمت ۵۴: منتقد به‌مثابۀ مخاطب (همراه با نوید پورمحمدرضا)

مطالب پیشنهادی برای دیدن

مطلب ویژهٔ اکنون را بخوانید